Kdo v Slunci chodí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo v Slunci chodí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo v Slunci chodí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo v Slunci chodí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo v Slunci chodí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kdo v Slunci chodí - Dvořáčková Vlasta. Schopnost zachytit krásy všedních okamžiků a hluboce je znovu a znovu a jinak prožívat, zakořeněnost v české kultuře a především v české krajině, citovost i etický rozměr, v průběhu let postupně vzrůstající reflexivnost – tak by se snad dala…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo v Slunci chodí je 179 Kč

Výběr knih autora Vlasta Dvořáčková

Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Dvořáčková
Výběr knih vydavatele Barrister & Principal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barrister & Principal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.