100 let v Brně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 let v Brně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
464 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historií zobrazených míst provází text významné brněnské historičky Mileny Flodrové. Čtenáři se tak nabízí možnost srovnávání změn převážně v centru města a možnost úvah nad významem těchto změn. Kniha je česko-anglická.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 let v Brně je 464 Kč

Výběr knih autorů Milena Flodrová , Libor Teplý

Zobrazit všechny knihy autora Milena Flodrová, Libor Teplý
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.