Brno v proměnách času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brno v proměnách času koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno v proměnách času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno v proměnách času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize se autorka Milena Flodrová zamýšlí nad historickámi souvislostmi různých dějinných jevů v Brně a spřístupnou formou se snaží vzbudit mezi širokou veřejností o Brno a jeho historii zájem. Jedná se o články vycházející v letech 1999 - 2000 v deníku Moravské noviny Rovnost. Apeluje zejména…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brno v proměnách času je 139 Kč

Výběr knih autora Milena Flodrová

Zobrazit všechny knihy autora Milena Flodrová
Výběr knih vydavatele Šimon Ryšavý

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šimon Ryšavý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.