Brno - černá bílá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brno - černá bílá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno - černá bílá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vzpomínky významného brněnského výtvarníka Jana Rajlicha st. (laureáta Ceny města Brna a zakladatele mezinárodního Bienále Brno), který se 10. 4. 2015 dožil 95 let. Autor v 75 krátkých kapitolách připomíná 40 let kulturního dění spojeného s městem Brnem, a to od autorova příchodu do Brna koncem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brno - černá bílá je 252 Kč

Výběr knih autora Jan Rajlich

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rajlich
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.