Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie si klade za cíl vytvořit ucelený a přehledný obraz vývoje cukrovarnictví od jeho počátků do konce první republiky (1938), přičemž se specializuje na oblast Moravy a Slezska.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cukrovarnictví do roku 1938 a agrární strana. (se zřetelem na Moravu a Slezsko) je 247 Kč

Výběr knih autorů František Čapka , Lubomír Slezák

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka, Lubomír Slezák
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.