Digitální technologie / Elektronické přístrojové systémy - Studijní modul 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitální technologie / Elektronické přístrojové systémy - Studijní modul 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Digitální technologie / Elektronické přístrojové systémy - Studijní modul 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento učební text je zpracován především dle požadavků JAR-66. Osnova požadavků dle tohoto předpisu je však rozdělena a členěna jinak, než je ve většině případů z pedagogického hlediska obvyklé a tyto texty toto členění dle JAR-66 respektují. To má v některých případech za následek oddělení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitální technologie / Elektronické přístrojové systémy - Studijní modul 5 je 265 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karol Draxler, Vít Fábera, Ján Roháč
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.