Bruce Springsteen – Kompletní příběh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bruce Springsteen – Kompletní příběh koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruce Springsteen – Kompletní příběh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruce Springsteen – Kompletní příběh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bruce Springsteen – Kompletní příběh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Bruce Springsteen – Kompletní příběh koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na americké rockové scéně bychom těžko hledali srovnatelnou osobnost. Energický sedmdesátník Bruce Springsteen má za sebou šedesát let kariéry v hudební branži, jednadvacet studiových alb, tisícovky koncertů po celém světě a do důchodu se zatím rozhodně nechystá. Jeho hudba dokázala překlenout…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bruce Springsteen – Kompletní příběh je 208 Kč

Výběr knih autora McIver Joel

Zobrazit všechny knihy autora McIver Joel
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.