Deníky apatykářky 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deníky apatykářky 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deníky apatykářky 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis

Maomao odhalí pravdu o otráveném jídle na zahradní slavnosti. Zatímco Džinši se musí vypořádat s následky jejího pátrání a zůstává v paláci zavalen povinnostmi, Maomao využije ozdobnou jehlici ze slavnosti jako propustku z císařského paláce a po deseti měsících se konečně vrací domů – jenže…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Nacu Hjúga

Zobrazit všechny knihy autora Nacu Hjúga
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.