Brutto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 800 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brutto koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
945 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutto koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
800 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Brutto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
853 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Brutto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
941 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Brutto is actually bellissimo. A perfect cookbook for lovers of true Tuscan food.Simply brilliant.''- STANLEY TUCCIBrutto ma buono - ugly but good. This is the food of Florence - rigorously simple, few ingredients, exceptionally good.Anchovy with cold butter and sourdoughPenne with tomato and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brutto je 884 Kč

Výběr knih autora Russell Norman

Zobrazit všechny knihy autora Russell Norman
Výběr knih vydavatele Ebury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.