Buď užitečný - 7 zásad pro život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď užitečný - 7 zásad pro život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejslavnější kulturista všech dob. Ikonická filmová hvězda. Lídr šesté největší ekonomiky světa. Tři na první pohled zcela odlišné osobnosti se snoubí v jednom skutečném člověku. Tohle je Arnold Schwarzenegger. A na vrchol se nedostal náhodou. Jeho úspěch je výsledkem jasné vize, tvrdé práce,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buď užitečný - 7 zásad pro život je 389 Kč

Výběr knih autora Arnold Schwarzenegger

Zobrazit všechny knihy autora Arnold Schwarzenegger
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.