Buďte užitoční

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 403 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buďte užitoční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Buďte užitoční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buďte užitoční koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buďte užitoční koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buďte užitoční koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buďte užitoční koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zoznámte sa so siedmimi zásadami, ktoré vám pomôžu naplniť skutočný účel vášho života. Arnold Schwarzenegger ich všetky vyvodil z vlastnej životnej cesty plnej neustálej inovácie a mimoriadnych úspechov – dostupné sú však úplne každému. Najslávnejší kulturista na svete. Najlepšie platená…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buďte užitoční je 487 Kč

Výběr knih autora Arnold Schwarzenegger

Zobrazit všechny knihy autora Arnold Schwarzenegger
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.