Encyklopedie moderní kulturistiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 718 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie moderní kulturistiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
718 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderní kulturistiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderní kulturistiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
850 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderní kulturistiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
855 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie moderní kulturistiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
779 Kč
Není skladem

Krátký popis
V jedné dokonalé knize najdete všechny potřebné znalosti a techniky, které používá Arnold a další světoví šampioni po více než tři desetiletí. Naučíte se, jak přizpůsobit tyto znalosti tak, aby vyhovovaly vašim individuálním potřebám, abyste měli možnost tvarovat svoji postavu tak, jako to dělá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie moderní kulturistiky je 792 Kč

Výběr knih autorů Arnold Schwarzenegger , Dobbins Bill

Zobrazit všechny knihy autora Arnold Schwarzenegger, Dobbins Bill
Výběr knih vydavatele Ševčík

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ševčík
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.