Budulínek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budulínek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budulínek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budulínek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Budulínek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
255 Kč
Není skladem

Krátký popis
V pohádkové knize J. V. Plevy naleznete nejen příběh o neposlušném Budulínkovi, se kterým měla babička s dědečkem velké trápení, protože je neposlechl a důvěřoval mazané lišce, ale dočtete se také, jaké nové přátele mu babička s dědečkem pořídili nebo co se stalo, když Budulínek nerozumně mlsal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budulínek je 215 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Švejdová, František Hrubín, Josef V. Pleva
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.