Keď ťa zasiahne láska

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 348 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Keď ťa zasiahne láska koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Prvá láska je ako písomka z matematiky. Objaví sa, keď ju najmenej očakávaš. Nepripusti, aby ťa prekvapila a prepadla nepripraveného. Prečítaj si túto knihu a dozvieš sa, ako máš riešiť všetky ľúbostné úlohy. Pomôže ti pri tom Platón, Aristoteles, Julius Caesar, Robin Hood, ale aj Tarzan,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď ťa zasiahne láska je 322 Kč

Výběr knih autora Bojan Ljubenovič

Zobrazit všechny knihy autora Bojan Ljubenovič
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.