Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 535 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
699 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bulteriéři - tak jsou v této knize nazývána všechna plemena obecně známá jako teriéři typu Bull. Typické znaky tělesné stavby je natolik odlišují od jiných plemen, že o jejich příslušnosti není většinou nejmenších pochyb. Popis jednotlivých plemen v knize se hodí číst jako román, nikoli jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bulteriéři - Plemena celého světa, 2. vydání je 612 Kč

Výběr knih autora Martin Říha

Zobrazit všechny knihy autora Martin Říha
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.