Burning

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Burning koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
For readers of Tommy Orange, Yaa Gyasi, and Jhumpa Lahiri, an electrifying debut novel about three unforgettable characters who seek to rise--to the middle class, to political power, to fame in the movies--and find their lives entangled in the wake of a catastrophe in contemporary India.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Megha Majumdar

Zobrazit všechny knihy autora Megha Majumdar
Výběr knih vydavatele Simon + Schuster UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon + Schuster UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.