By Any Other Name

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

By Any Other Name koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
By Any Other Name koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

By Any Other Name koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

By Any Other Name koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

By Any Other Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
By Any Other Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
505 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

By Any Other Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
**PRE-ORDER NOW - THE DAZZLING NEW NOVEL FROM MULTI-MILLION COPY BESTSELLING AUTHOR JODI PICOULT**'Had me absolutely captivated . . .I loved all the questions this novel raised about who gets to tell which stories and how complex that can become. Jodi Picoult is a genius' JENNIFER SAINT'[An]…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy By Any Other Name je 453 Kč

Výběr knih autora Jodi Picoult

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Picoult
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.