Záblesk života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záblesk života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záblesk života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Záblesk života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Záblesk života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ten teplý podzimní den začíná jako každý jiný – personál gynekologické kliniky poskytuje péči každému, kdo přijde. Toho rána však dovnitř vtrhne zoufalý rozrušený střelec a zahájí palbu. Všichni přítomní se rázem stanou jeho rukojmími. Na místo přispěchá policejní vyjednavač Hugh McElroy. Nechá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záblesk života je 315 Kč

Výběr knih autora Jodi Picoult

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Picoult
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.