Kéž bys tu byl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kéž bys tu byl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kéž bys tu byl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kéž bys tu byl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kéž bys tu byl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kéž bys tu byl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kéž bys tu byl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Diana O'Tooleová má plán. Ve třiceti se vdá, do pěti let se jí narodí děti, odstěhuje se na předměstí New Yorku a zároveň bude stoupat po kariérním žebříčku v nelítostném světě uměleckých aukcí. Ještě není zasnoubená, ale ví, že její přítel, lékař Finn, se chystá požádat ji o ruku na jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kéž bys tu byl je 381 Kč

Výběr knih autora Jodi Picoult

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Picoult
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.