Byl jsem knězem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byl jsem knězem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byl jsem knězem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byl jsem knězem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Byl jsem knězem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Byl jsem knězem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor pod literárním pseudonymem, nyní člen neformálního hnutí obnovy katolické církve, je absolventem vyššího duchovního semináře v Lodźi. Skutečnosti, které popisuje, se mohou zdát šokující a neuvěřitelné, ale pravdivé. Autor je popisuje na základě vlastních prožitků, případně doplňuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byl jsem knězem je 133 Kč

Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.