Co vám doktoři neřeknou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co vám doktoři neřeknou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co vám doktoři neřeknou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chceš být zdravý? - Zapomeň na hrnec k vaření. Vývojem jsme uzpůsobeni syrové stravě.Vrať se proto ke zdravým původním pokrmům, pak se okamžitě zbavíš nadváhy! Ale začni ještě dnes, zítra by už mohlo být pozdě. Co způsobuje onemocnění lidí? Proč se mnohé nemoci nedaří uzdravit? Jakou pravdu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co vám doktoři neřeknou je 190 Kč

Výběr knih autora Helmut Wandmaker

Zobrazit všechny knihy autora Helmut Wandmaker
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.