Bu-bu-bu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bu-bu-bu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bu-bu-bu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bu-bu-bu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Bu-bu-bu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Patogenní vliv vede k poškození zdraví člověka. Postižený se necítí dobře a pokud takový vliv trvá, za nějaký čas se vypraví k lékaři. Ten se pustí do práce a aplikuje znalosti, které získal na studiích, nechá udělat nějaké to základní vyšetření a snaží se potíže pacienta zaškatulkovat a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bu-bu-bu je 133 Kč

Výběr knih autora Vladislav Trávníček

Zobrazit všechny knihy autora Vladislav Trávníček
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.