Bylo nebylo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylo nebylo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nebylo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nebylo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nebylo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylo nebylo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádky o perníkové chaloupce, o Palečkovi, o slepičce a kohoutkovi, o Smolíčkovi a mnoho dalších ve výběru a úpravě pro děti od 4 let s barevnými ilustracemi Heleny Zmatlíkové.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylo nebylo je 251 Kč

Výběr knih autora Božena Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.