Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Povídkový výbor, který ze zralých próz Boženy Němcové sestavila, uspořádala a doslovem opatřila literární historička Jaroslava Janáčková. Ideu dívky-ženy na útěku kongeniálně propojila s útěky spisovatelčinými. Nejintenzivněji se motiv útěku, vzdoru a potřeby svobodné volby životní cesty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divá Bára a jiné dívky na útěku, 1. vydání je 215 Kč

Výběr knih autora Božena Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.