Bystřice nad Pernštejnem - pohledy do minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bystřice nad Pernštejnem - pohledy do minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celobarevná kniha historika a archeologa PhDr. Vladimíra Cisára „Bystřice nad Pernštejnem – pohledy do minulosti“ zachycuje historickou podobu města Bystřice nad Pernštejnem. Čtenáři tak mají možnost získat spoustu zajímavých informací a prostřednicvím starých fotografií, pohlednic a map vidět,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bystřice nad Pernštejnem - pohledy do minulosti je 377 Kč

Výběr knih autora Vladimír Cisár

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Cisár
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.