Candy: Shou Harusono Art Collection

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 857 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Candy: Shou Harusono Art Collection koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
857 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sugar and spice and everything nice—enjoy this delightfully delectable and sugary sweet amalgamation of gorgeous illustrations, rough sketches, exclusive bonus manga, and even an interview with the series creator of Sasaki and Miyano and Hirano and Kagiura!

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Shou Harusono , Leighann Harvey

Zobrazit všechny knihy autora Shou Harusono, Leighann Harvey
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.