Cantos III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cantos III koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos III koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos III koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem

Cantos III koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
298 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cantos III koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
298 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor čínských dynastických Cantos vznikal od listopadu 1937 do března 1939 a poprvé vyšel v lednu 1940. Zdrojem k Čínským Cantos byly Poundovi francouzské dějiny Číny Histoire générale de la Chine ou Annales de cet Empire (Paříž, 1777–1785, ve 13 svazcích). Za jejich autora bývá označován…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cantos III je 304 Kč

Výběr knih autora Ezra Pound

Zobrazit všechny knihy autora Ezra Pound
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.