Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Není skladem

Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
316 Kč
Není skladem

Krátký popis
Italská Cantos (LXXII–LXXIII) byla napsána italsky koncem roku 1944, kdy byla zdevastovaná Itálie rozdělena (Spojenci a italská vláda ovládali jih, Němci a Mussoliniho Republika Salo sever) a Ezra Pound věřil v její možnou obrodu. Kvůli obsahu těchto dvou zpěvů byl soubor Cantos mnoho let (do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cantos V. - Italská Cantos LXXII–LXXIII. Pisánská Cantos LXXIV–LXXXIV je 327 Kč

Výběr knih autora Ezra Pound

Zobrazit všechny knihy autora Ezra Pound
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.