Čarodějka z Portobella

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čarodějka z Portobella koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Čarodějka z Portobella koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějka z Portobella koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Čarodějka z Portobella koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Čarodějka z Portobella koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Není skladem

Čarodějka z Portobella koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějka z Portobella koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějka z Portobella koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějka z Portobella koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Paulo Coelho přináší v Čarodějce z Portobella fascinující a dramatickou zápletku, v níž čtenář odhalí dlouhou tradici, založenou na ženské síle a na lásce. Athéna má v sobě přirozený dar. Tato adoptivní dcera Libanonky a zámožného podnikatele z Bejrútu přesídlí s rodinou do Londýna krátce poté,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čarodějka z Portobella je 289 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.