Čarodejnický oheň IX.- Chodba mrtvých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čarodejnický oheň IX.- Chodba mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čarodejnický oheň IX.- Chodba mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Richard, Lord Rahl a vládce D´Hary, hledač a nositel meče pravdy, je smrtelně raněn. Poté, co jej kouzelnice Nicci přivede nazpět ze světa mrtvých, zjištuje, že jeho žena, matka zpovědnice Kahlan, zmizela - zdá se že v tajemných pavučinách osudu o ní není jediná zmínka - a nikdo neverí, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čarodejnický oheň IX.- Chodba mrtvých je 229 Kč

Výběr knih autora Terry Goodkind

Zobrazit všechny knihy autora Terry Goodkind
Výběr knih vydavatele Classic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Classic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.