Čas optimismu a ctižádostivých nadějí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas optimismu a ctižádostivých nadějí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas optimismu a ctižádostivých nadějí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas optimismu a ctižádostivých nadějí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas optimismu a ctižádostivých nadějí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prezentace a reprezentace české vědy a kultury v prvním desetiletí samostatného státu (1918-1929)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas optimismu a ctižádostivých nadějí je 235 Kč

Výběr knih autora Dagmar Blümlová

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Blümlová
Výběr knih vydavatele Jihočeské muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jihočeské muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.