Místa a lidé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Místa a lidé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Místa a lidé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Místa a lidé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Místa a lidé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výbor obsahuje biografické texty různých podob, od popularizačních medailonů, přes úvody a doslovy či vybrané kapitoly monografií až po odborné studie. Chronologické řazení vychází z roků narození pojednávaných osobností, takže vzniklý celek představuje poměrně pestrý pohled na kulturní dějiny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Místa a lidé je 201 Kč

Výběr knih autora Dagmar Blümlová

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Blümlová
Výběr knih vydavatele Nová tiskárna Pelhřimov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová tiskárna Pelhřimov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.