Čas pléthokracie - Když části jsou větší než celky a světový duch spadl z koně, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas pléthokracie - Když části jsou větší než celky a světový duch spadl z koně, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas pléthokracie - Když části jsou větší než celky a světový duch spadl z koně, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

Krátký popis
Latinské slovo interregnum označuje čas přechodu, kdy nám minulost už a budoucnost ještě nepatří. Současné interregnum ohlašuje všudypřítomné slovo antropocén. Vynořilo se v roce 2000 k označení epochy, kdy je lidstvo rozhodujícím geologickým činitelem na planetě Zemi a kdy svou činností může…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas pléthokracie - Když části jsou větší než celky a světový duch spadl z koně, 1. vydání je 228 Kč

Výběr knih autora Václav Bělohradský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Bělohradský
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.