První dámská detektivní kancelář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

První dámská detektivní kancelář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zábavné i napínavé příběhy první soukromé detektivky v Botswaně, jihoafrické zemi, kde život je tak odlišný od našeho - a vášně a zločiny jsou často stejné. Knihu zimbabwsko-britského spisovatele čte Jana Stryková. Sympatická Precious Ramotswe zakládá první ženskou detektivní agenturu v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy První dámská detektivní kancelář je 239 Kč

Výběr knih autora Alexander McCall Smith

Zobrazit všechny knihy autora Alexander McCall Smith
Výběr knih vydavatele Český rozhlas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Český rozhlas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.