Písařská škola v Kalahari (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Písařská škola v Kalahari (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písařská škola v Kalahari (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písařská škola v Kalahari (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Písařská škola v Kalahari (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Písařská škola v Kalahari (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Paní Ramotswe, majitelka První dámské detektivní kanceláře ve státě Botswana, tentokrát na návrh své asistentky, paní Makutsi, absolventky Botswanské školy pro sekretářky, úspěšně rozšíří pole svého působení o školu psaní na stroji pro muže. Kromě toho se paní Ramotswe v pracovním i osobním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Písařská škola v Kalahari (Defekt) je 227 Kč

Výběr knih autora Alexander McCall Smith

Zobrazit všechny knihy autora Alexander McCall Smith
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.