The Woman Who Walked in Sunshine

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Woman Who Walked in Sunshine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

The Woman Who Walked in Sunshine koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Woman Who Walked in Sunshine, Autoři : Alexander McCall Smith, Rok vydání : 2016,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Woman Who Walked in Sunshine je 334 Kč

Výběr knih autora Alexander McCall Smith

Zobrazit všechny knihy autora Alexander McCall Smith
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.