Cejch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cejch koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cejch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cejch koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cejch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cejch koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis

Cejch je nedatovaným deníkovým záznamem dívky Dagny, která se po rozpuštění divadelní skupiny neklidně potuluje německými městy a obstarává si živobytí všemožnými způsoby: jako občasná prostitutka, podomní obchodnice s ozónovými tabletami, animírka v nočním lokále, kabaretiérka či šantánová…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cejch je 273 Kč

Výběr knih vydavatele RUBATO

Zobrazit všechny knihy vydavatele RUBATO
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.