Bez slávy a fanfár aneb převážně knižní úpravce Milan Kopřiva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez slávy a fanfár aneb převážně knižní úpravce Milan Kopřiva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez slávy a fanfár aneb převážně knižní úpravce Milan Kopřiva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez slávy a fanfár aneb převážně knižní úpravce Milan Kopřiva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Milan Kopřiva (1929–1997) patřil bezesporu k našim nejlepším knižním úpravcům, ale publikace věnovaná tomuto archaizujícímu novátorovi zde doposud chyběla. Kniha Bez slávy a fanfár se pokouší toto prázdné místo zaplnit, a to jak prostřednictvím esejistického úvodu Karla Halouna, který se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez slávy a fanfár aneb převážně knižní úpravce Milan Kopřiva je 205 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Tvrdoň

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Tvrdoň
Výběr knih vydavatele RUBATO

Zobrazit všechny knihy vydavatele RUBATO
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.