(Nová) móda módy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 226 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(Nová) móda módy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Nová) móda módy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Nová) móda módy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V knize (Nová) móda módy provádí italský filozof a kritik umění Gillo Dorfles (1910) analýzu historie a stylu módy, jejího původu a budoucího směřování.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (Nová) móda módy je 227 Kč

Výběr knih vydavatele RUBATO

Zobrazit všechny knihy vydavatele RUBATO
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.