Cela číslo 17

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cela číslo 17 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cela číslo 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Cela číslo 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cela číslo 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Cela číslo 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Cela číslo 17 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další současná slovenská detektivka autora, tvořícího pod pseudonymem Dominik Dán. Nový případ sdílí tentokrát detektiv Richard Krauz se svým mladým parťákem Jozefem Fischerem alias Josém, talentovaným vyšetřovatelem a nenapravitelným sukničkářem v jedné osobě. Začínají poněkud netypicky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cela číslo 17 je 254 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.