Dopis ze záhrobí, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopis ze záhrobí, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis ze záhrobí, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis ze záhrobí, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis ze záhrobí, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem

Dopis ze záhrobí, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 1990 začíná nová éra v dějinách našeho státu, staré socialistické struktury se hroutí, nastupuje demokracie se všemi kladnými i zápornými dopady na obyčejné lidi, policisty nevyjímaje. VB – Veřejná bezpečnost – se přetransformovala na policejní sbor, ale otázka, kdo ho bude tvořit,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopis ze záhrobí, 1. vydání je 269 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.