Černá sanitka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černá sanitka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Černá sanitka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Černá sanitka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zábavná postřehová hra s příběhy pro 2–8 hráčů od 6 do 99 let. Prověří vaši rychlost, postřeh i paměť. 80 karet a 10 příběhů, které se nikdy nestaly... Kdo nasbírá více kartiček a navíc sestaví příběh, vyhrává!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černá sanitka je 212 Kč

Výběr knih autora Petr Sýkora

Zobrazit všechny knihy autora Petr Sýkora
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.