Červený a černý, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Červený a černý, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
423 Kč
Není skladem

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Červený a černý, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové vydání jednoho z nejvýznamnějších klasických děl evropské literatury, označovaného za první francouzský psychologický román, je doplněno několika sty půvabných černobílých ilustrací, jejichž autorem je u nás dosud neznámý francouzský malíř Jean-Paul Quint.Román Červený a černý,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Červený a černý, 1. vydání je 422 Kč

Výběr knih autora Stendhal

Zobrazit všechny knihy autora Stendhal
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.