Červotočivé světlo / Worm-Eaten Light. Básně z podzimu pražského jara

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Červotočivé světlo / Worm-Eaten Light. Básně z podzimu pražského jara koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Básnickou sbírku Červotočivé světlo napsal Pavel Šrut už před šestačtyřiceti lety. Reflektuje zde tolik významnou a zlomovou dobu roku 1968, kterou intenzivně prožíval a prostřednictvím psaní se s ní vypořádal.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Červotočivé světlo / Worm-Eaten Light. Básně z podzimu pražského jara je 170 Kč

Výběr knih autora Pavel Šrut

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Šrut
Výběr knih vydavatele Pulchra

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pulchra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.