Češi u Tobruku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Češi u Tobruku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi u Tobruku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi u Tobruku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Češi u Tobruku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přináší osobní autentické výpovědi mužů, kteří v roce 1941 bojovali v řadách československého 11. pěšího praporu u obklíčeného libyjského města Tobruk a společně s ostatními spojeneckými vojáky ho ubránili před německo-italskou přesilou. Součástí publikace je historizující komentář k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Češi u Tobruku je 157 Kč

Výběr knih autora František Emmert

Zobrazit všechny knihy autora František Emmert
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.