Dělba moci a její proměny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dělba moci a její proměny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělba moci a její proměny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělba moci a její proměny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dělba moci a její proměny - Tryzna Jan. Koncept dělby moci představuje jeden z výchozích stavebních prvků současných demokratických právních států. Jeho základní myšlenka založená na přesvědčení o tom, že koncentrovaná moc hrozí svým zneužitím, je stále platná, avšak postupy, jimiž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dělba moci a její proměny je 366 Kč

Výběr knih autora Jan Tryzna

Zobrazit všechny knihy autora Jan Tryzna
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.