Cizinci ve vlastní zemi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cizinci ve vlastní zemi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinci ve vlastní zemi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinci ve vlastní zemi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cizinci ve vlastní zemi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Cizinci ve vlastní zemi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Současné národnostní konflikty v Evropě mají své dávné historické kořeny. Ty mohou sahat i přes tisíc let do minulosti a proto bez znalosti dlouhodobého vývoje nemusejí být vůbec pochopitelné. Kniha Reného Petráše, předního českého odborníka na problematiku národnostních menšin, představuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cizinci ve vlastní zemi je 279 Kč

Výběr knih autora René Petráš

Zobrazit všechny knihy autora René Petráš
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.