Česká beseda o německých badatelích v oblasti pomocných věd historických, archivnictví a edic historických pramenů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 71 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká beseda o německých badatelích v oblasti pomocných věd historických, archivnictví a edic historických pramenů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká beseda o německých badatelích v oblasti pomocných věd historických, archivnictví a edic historických pramenů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
75 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sborník příspěvků z konference o německých badatelích v oblasti pomocných věd historických a archivnictví.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká beseda o německých badatelích v oblasti pomocných věd historických, archivnictví a edic historických pramenů je 73 Kč

Výběr knih autora Hana Pátková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Pátková
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.