Scriptores. Písemná kultura a její tvůrci v pozdně středověkých Čechách 1300–1350

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Scriptores. Písemná kultura a její tvůrci v pozdně středověkých Čechách 1300–1350 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Scriptores. Písemná kultura a její tvůrci v pozdně středověkých Čechách 1300–1350 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jádrem knihy je katalog písem a písařů z Čech z období před založením pražské univerzity (1300–1350), tedy z období prosazování gotických, zběžnějších (kurzivních) písem v diferencujícím se systému písemností (úředních i knižních).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Scriptores. Písemná kultura a její tvůrci v pozdně středověkých Čechách 1300–1350 je 231 Kč

Výběr knih autorů Hana Pátková , Marta Hradilová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Pátková, Marta Hradilová
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.