Česká politika a (východní) vystěhovalectví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká politika a (východní) vystěhovalectví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Česká politika a (východní) vystěhovalectví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha přistupuje svébytným způsobem k problematice moderního vystěhovalectví 19. a raného 20. století. Přibližuje v obecné rovině jeho podstatu, příčiny a orientaci jednotlivých proudů, vnitrostátní migraci, silný zaoceánský proud či alternativní směrování utečenců, zejména na východ do oblasti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká politika a (východní) vystěhovalectví je 151 Kč

Výběr knih autora Vratislav Doubek

Zobrazit všechny knihy autora Vratislav Doubek
Výběr knih vydavatele Aurora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aurora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.